Dat loopt al 10 jaar lekker

In 2006 is loopschool 2RUN4FUN als zelfstandig onderneming gestart met het verzorgen van looptrainingen.

2run4fun verzorgt groepstrainingen voor lopers van elk niveau. Tijdens de trainingen wordt aandacht besteed aan alle aspecten die met hardlopen te maken hebben zoals kleding, schoeisel, trainingsopbouw, het belang van goede voeding, trainen op hartslag, een goede looptechniek en blessurepreventie. Alles wordt door 2RUN4Fun verzorgd, dus deelnemers hoeven eigenlijk alleen maar te rennen en dat op iedere gewenste dag en op ieder gewenst dagdeel.

Dat loopt lekker!

Dagelijks is er van 's morgens 07.00 uur tot 's avonds 20.00 uur voor leden van 2RUN4FUN gelegenheid om te trainen. Ook op zondag is er ruimte voor een ontspannen en gezonde duurloop vanaf de Groote Hei in Venlo. Lopen is een individuele sport maar toch hecht 2RUN4Fun veel waarde aan teambuilding en saamhorigheid. Daarom vindt er jaarlijks een aantal ontspannen en gezellige activiteiten plaats die de onderlinge band en contacten versterken. Hardlopen is immers meer dan alleen maar hard lopen.

Hardlopen staat bij 2RUN4Fun voor ontspanning, energie, plezier en vriendschap.

Regelmatig hardlopen verlost je van eventuele werkdruk, stress en sleur en verrijkt je leven. Energie krijgen door het er eerst in te stoppen.

Dat is 2RUN4FUN

Doelen stellen is van groot belang! Natuurlijk is voor veel renners de Venloop een van deze doelen. Vele deelnemers van de Venloop hebben hun trainingen gevolgd bij 2RUN4FUN en met succes. De beproefde gezamenlijke voorbereidingen op deze trotse Groot-Venlose loop is een gigantisch succes. Voor particulieren en voor bedrijven.
Neem vrijblijvend contact op met 2RUN4FUN of kijk op deze website eens in een van de vele nieuwsbrieven van 2RUN4FUN en ervaar zelf dat hardlopen meer is dan bewegen!

banner home

Nieuws

30 mrt 2016Nieuwsbrieven

Onderstaand de links naar onze nieuwsbrieven.       Nieuwsbrief Business  

Lees meer...
Even rondje rennen voor het avondeten01 feb 2016Even rondje rennen voor het avondeten

Voor gezonde spieren moet je eiwitten eten én veel bewegen – om die eiwitten goed te laten bouwen. Dus laat een bedlegerige zieke naar de eettafel 'sukkelen', wandel v [ ... ]

Lees meer...

Kalender



DatumEventGroep

Inschrijven Nieuwsbrief

Partners


eijdems              funqtio